Ting som kan forbedres

En tråd i 'Generelt' startet av BombasFan, 11 Des 2017.

1. hlch

Ble medlem:
    17 Des 2017
    Likte mottatt:
    0
    Mulig om dere kan fjerne >> etter brukernavn og leggetil : istedet?

2. ImStanga

ImStanga Insane

Ble medlem:
    24 Aug 2015
    Likte mottatt:
    327
    Var sånn før nye build.

3. hlch

Ble medlem:
    17 Des 2017
    Likte mottatt:
    0
    Ønsker gjerne dette tilbake.

4. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Er vel egentlig ikke noe man legger noe merke til.

5. Chimpanz

Ble medlem:
    7 Apr 2015
    Likte mottatt:
    61
    Hva med leaderboard på /vote? Altså at man teller votes, og dem som har votet flest ganger er på toppen her.. hvis man har en dag uten å vote, blir det nullstilt :D

6. MiniGutt

MiniGutt Symmetri-ekspert og leder av FN's OCD kommisjon.

Ble medlem:
    26 Jun 2014
    Likte mottatt:
    173
    Her kan du se en toppliste denne måneden. En liste på folk som har votet flest ganger på rad er veldig unødvendig.

7. Chimpanz

Ble medlem:
    7 Apr 2015
    Likte mottatt:
    61
    Hadde vært fett med en ingame også da :) Slik som /b top liksom

8. ProMasterJedi

ProMasterJedi Awesome

Ble medlem:
    10 Nov 2015
    Likte mottatt:
    45
    Skulle ønske at bekjent kommandoen kunne blitt fjernet. Eg får av og til problemer med og gi ut leiligheter og tomter pågrunn av denne kommandoen :)

9. KyleTheBuilder

KyleTheBuilder Forum Loker

Ble medlem:
    14 Jun 2015
    Likte mottatt:
    350
    Jeg liker /bekjent for da kan du bygge på den du skriver bekjent til på dine blokker. Jeg synes jo at det er kjipt om eieren til bygget ikke er pålogget, men de fleste som er på nå er vedldig aktiv. Jeg mener at vi bør beholde bekjent, fordi det er som en venn bare at han ikke kan røre kistene dine.

Men noe jeg vil endre på er tabben og +Bygger rank på forumet. Tabben viser nå bare mods, admins, bygger og eier/med eier rank. Ingen av de som har kjøpe rank ser ranken sin i tab, og dette fører til at det blir vanskeligere å kjenne igjen folk og at den rett og slett blir kjedelig.

+Bygger tank på forumet synes jeg bør være. Det er mange gode byggere på forumet, og de har jo farge i tabben. Jeg tror også at mange av byggerne ville ha likt +Bygger rank på forumet. Det er også kjekt for andre å finne ut hvem som er +Bygger. De få fargene vi har igjen i tabben bør ha tank på forumet.

Dette er MINE meninger.

Håper du tok tid til å lese hele.
    Han en god morgen/dag/kveld videre. :)

BombasFan liker dette.
  10. MiniGutt

Ble medlem:
    26 Jun 2014
    Likte mottatt:
    173
    Hvordan gir denne kommandoen deg problemer? Kan du utdype litt, så kanskje vi klarer å finne en løsning.

BombasFan og KyleTheBuilder liker dette.
  11. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Er nesten enig i alt ;)

Først rank farge i tab til de med rank. Det er jeg egentlig helt enig i. Jeg tror de fjernet det på grunn av mer ryddig tab. Jeg synes tabben i hub er rotete.

/bekjent burde også være sånn att den som har gitt /bekjent ikke må være pålogget.
    Tilfeldig du gir en leilighet også må du stikke med engang.

Bygger rank på forumet er egentlig helt ubrukelig.
    Kan være fint å vite hvem som er byggere, men det tenker jeg de fleste vet eller man kan se når de er pålogget.

-BombasFan

12. MiniGutt

Ble medlem:
    26 Jun 2014
    Likte mottatt:
    173
    For å svare på et par ting av det du skrev over @BombasFan.

Angående tab - Vi valgte å fjerne farger på de med rank i tab av flere grunner, men mest fordi den nå er mer ryddig og at det kan virke som at serveren er full av sponsorer, noe som kan skremme nye spillere. Vi kommer mest sannsynlig ikke til å ta tilbake farger på rank i tab i nærmeste fremtid. Det med at tab i hub er rotete er jeg helt enig i, men det er ingen mindre rotete og like funksjonell måte å gjøre det på (Som vi nå har funnet).

Bekjent - Bekjent kommandoen kommer ikke til å fjernes som flere har ønsket av en eller annen grunn, men heller kanskje endres. Det med at spilleren må være pålogget er noe vi tar på neste møte og håper på en endring. Per dags dato er det kanskje lettere å be en i staben beskytte blokkene til de dere velger å dele ut bygg til, så at de kun han bygge der og ikke rundt om.

Bygger rank på forumet - Selv om vi har valgt å fjerne farge på sponsorer ingame, men lot være å gjøre det på byggere, fordi de har en nytte ingame og det kan være greit å vite hvem som er bygger. På den andre siden så har ikke byggeranken noe nytte på forumet, da byggere ikke skal administrere forumet. En bygger rank på forumet ville vært verdiløst og tror ikke HydroTekZ velger å bruke tiden sin på det.

BombasFan og KyleTheBuilder liker dette.
  13. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Jeg synes /bekjent er bra å ha men om det hadde vært mulig å fikse så man ikke må være pålogget hadde det vært toppen.

KyleTheBuilder liker dette.
  14. ImStanga

ImStanga Insane

Ble medlem:
    24 Aug 2015
    Likte mottatt:
    327
    Okeeyy, så dette er en veldig kjip ting for de det skjer med, du kan bare kjøpe 10 og 10 lodd. Når man da skal legge inn store mengder med gull, må man skrive kommandoen, en del ganger. Noe som jeg gjorde, ble dermed kicket for å skrive det for "spam", og det ble trukket mens jeg var avlogget. Det er 2 enkle og greie løsninger for dette, fjern grensa på /lotto kjøp, og ikke minst at man er med i trekningen når man er avlogget.

15. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Det husker jeg skjedde. Du mistet jo masse gull pågrunn av det. Det med å klare å kjøpe kun 10 og 10 er sikkert fordi det skal være beskytning tilfeldig er du uheldig å trykker på en nulle til så får du 100 lotto sjanser når du skulle ha 10. Men er delvis enig med deg att det ikke er vits å ha grense på maks 10 i gangen.

Jeg tenker heller grensa bør fjernes enn at man er med i trekningen når man er avlogget.
    Altså det er litt kjedelig om ingen av de som er på vinner.

16. ImStanga

ImStanga Insane

Ble medlem:
    24 Aug 2015
    Likte mottatt:
    327
    Fordi man kommer borti 0? Hva om man skal kjøpe 1 lodd så trykker man på 1 to ganger :(

17. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Haha, du skjønte nok hva jeg mente :p Det var et eksempel.

18. ProMasterJedi

ProMasterJedi Awesome

Ble medlem:
    10 Nov 2015
    Likte mottatt:
    45
    Hva med en /trade kommando? slik at man ikke trenger og tpa til folk for og kjøpe det :)

19. Chimpanz

Ble medlem:
    7 Apr 2015
    Likte mottatt:
    61
    JAA

20. BombasFan

BombasFan Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2016
    Likte mottatt:
    115
    Hadde vært fint om staben kunne brukt et bygg i spawn til stab hus der du får oversikt over hvem som er i staben som på gammle build.

Også synes jeg spawnen på build er litt uoversiktlig. Det er litt for mange hus i spawn etter min mening.
    Egentlig synes jeg ikke akkurat att spawnen er så spesielt fin til å være spawn. Spawnen hadde passet bedre som et tettsted eller en by.
    Den har liksom alt det et tettsted/by trenger.. togstasjon, masse bygg osv... En spawn synes jeg oftest skal ha 1 stort bygg ikke mange små.

-BombasFan

ProMasterJedi og FoxPnat liker dette.