Send hjelp

En tråd i 'Generelt' startet av Henkxxx, 11 Aug 2017.

Stikkord:
?

Vil du jobbe for meg?

Spørreundersøkelsen ble stengt 13 Aug 2017.
  1. Ja, jeg er en hyggelig type jeg

1 stemme(r)
    16,7%
  2. Nei, hvorfor i all verden skal jeg gjøre gratos arbeid?

5 stemme(r)
    83,3%
  1. Henkxxx

Ble medlem:
    21 Mar 2016
    Likte mottatt:
    18
    Heihei, jeg bygger et lite sted og jeg orker ikke å bygge selv så om noen kan bare sende et par 1000 mennesker ned til meg så hadde det vert veldig fint, for da kan jeg gjøre tingene som jeg vil som er å stå afk.
    Livet er hardt når man holder på med så mye rart som meg, jeg gjør jo kjempemasse, jeg ser på youtube, skriver på russisk og står afk på minecraft og alt på samme gang!

Eller om dere ikke gidder å sende gratis arbeidere hadde et par donasjoner hjulpet så jeg kunne betale slav.. folk mener jeg. Også kan livet gå framover for oss alle isteden for at jeg må lide og gjøre så masse arbeid. Det blir jo mye stress. Så ja, om noen FRIVILIGE GRATIS arbeidere har lyst til å bygge Medieval / Nordic så vet du hvor du finner meg! (Ikke egentlig siden jeg er ganske irrelevant og ikke så mange vet hvem jeg er) men send meg en PM (Personlig Melding) med kommandoen /MSG HenkIsBack *det du vil si til meg* *Helst "jeg jobber gratis pls la meg bygge gratis for deg)*

Så ja, det hadde vært veldig koselig, og vis noen har en ide eller tre som jeg kan få om hva en latsabb som meg burde bygge så er det også bare å si ifra på PM (se kommandoen over pls)

Hehe, takk for alle forhåpentligvise gratis arbeiderne som spiller minecraft
    -Henk

2. KyleTheBuilder

KyleTheBuilder Forum Loker

Ble medlem:
    14 Jun 2015
    Likte mottatt:
    309
    Hvem ordner materialer??

Henkxxx liker dette.
  3. Henkxxx

Ble medlem:
    21 Mar 2016