Opprettholdning av Minecraft-samfunnet

En tråd i 'Generelt' startet av Knitler, 2 Aug 2018.

?

Hvilken server vil folk jeg skal kjøre?

Spørreundersøkelsen ble stengt 10 Aug 2018.
  1. Build 1

3 stemme(r)
    100,0%
  2. Build 2

0 stemme(r)
    0,0%
  3. Survival

0 stemme(r)
    0,0%
Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.
  1. Knitler

Knitler Insane

Ble medlem:
    11 Mai 2015
    Likte mottatt:
    359
    Hallo alle sammen!
    Nå som minecraft serveren har blitt lagt ned, ønsker jeg å tilby å kjøre en "kopi" av den, fra min egen datamaskin slik at samfunnet kan holdes litt mer samlet. :)
    En del plugins har nå blitt lastet ned, og en del av de har jeg også oversatt. Serveren vil kjøre Bukkit 1.12, frem til mulighet til å oppgradere til 1.13.

Jeg vil (om jeg får lov) ta et eller flere av Spillere sine maps, slik at spillerne her vil kunne fortsette på det de allerede har gjort. :)
    Ranks
    Det vil ikke være mulig å kunne kjøpe rank lenger. Men de som har bevis, eller som en del vet hadde kjøpt rank fra før av, vil få en "vip" eller "sponsor" -rank. Denne ranken vil rett og slett bare gi et litt bedre kit, og kanskje noen mer (vi får se..
    Staben
    De som er i staben vil selvfølgelig få sin rettmessige rank, med mindre de ikke viser noe interesse for det.
    Admins/eier vil få tilgang til alle kommandoer (OP), mens moderatorer skal få mulighet til å gjøre omtrent det samme som de har holdt på med tidligere.

• Chestshop
    • CoreProtect
    • Dynmap
    • EssentialsX
    • GreatKits
    • GriefPrevention
    • Laggremover
    • Multiverse Core
    • PowerRanks
    • Vault
    • WorldEdit
    • WorldGuard
    Hvis eiere ikke syntes noe om dette, vennligst legg igjen en beskjed. :)

Naturliig liker dette.
  2. Tor_Laws

Tor_Laws Forum Nerd

Ble medlem:
    17 Jan 2016
    Likte mottatt:
    332
    Tror ikke at @HydroTekZ bryr seg så mye med mindre du tjener profit på hans arbeid, som du ikke gjør. Så dette burde gå greit tbh

3. HydroTekZ

HydroTekZ Eieren
    Eier

Ble medlem:
    8 Jul 2013
    Likte mottatt:
    1.301
    Ser dessverre ikke noe potensiale, og dessuten blokkbeskyttelsen vil ikke fungere. Vil derfor ikke tillate deling av IP adressen, men du er velkommen til å bruke mappet til det du vil. :)

Trådstatus:
Stengt for ytterligere svar.