Minecraft serveren legges ned

En tråd i 'Nyheter og kunngjøringer' startet av HydroTekZ, 1 Mai 2018.

By HydroTekZ on 1 Mai 2018 kl 14:26
  1. HydroTekZ

HydroTekZ Eieren
    Eier

Ble medlem:
    8 Jul 2013
    Likte mottatt:
    1.307
    Hei, alle medspillere!

Minecraft serveren vår har kommet til en slutt. Vi velger å legge ned serveren på grunn av lav aktivitet og manglende interesse fra staben.

Nedlasting av maps
    Du kan laste ned mappene og fortsette der du var på privat server eller singleplayer.
    Kreativ: https://www.dropbox.com/s/be2qreib3pu4q5w/Kreativ.zip?dl=1
    Survival: https://www.dropbox.com/s/azn18g8zcz5gt6c/Survival.zip?dl=1
    Build 1: https://www.dropbox.com/s/pcq0lwsib1jfi5b/Build 1.zip?dl=1
    Build 2: https://www.dropbox.com/s/3v120cna1yp0hsi/Build 2.zip?dl=1
    Alle warps og homes finner du her hvis du er en luring: https://www.dropbox.com/s/a9cpq8zs0bm1hdd/warphome.sql?dl=1

Sponsor ranks
    Det er dessverre umulig å returnere donasjoner ettersom de har blitt brukt til å betale utgiftene for serveren. Du godtok at vi ikke betaler tilbake donasjoner hvis serveren legges ned hvis du kjøpte noe, se bilde i spoiler.
    Dette er selvfølgelig veldig synd for de som kjøpte rank tidligere i år, derfor holder vi Build 2 oppe litt til.

Spillsamfunnet
    Verken nettsiden eller TeamSpeak legges ned. Nå sitter jeg igjen med en kraftig maskinvare som kan bli brukt til å hoste servere for andre spill, så det kan hende det kommer noe annet senere. For eksempel en modpack server eller ARK server.

#1 HydroTekZ, 1 Mai 2018
    Sist redigert: 11 Jun 2018
    BunnieKB, BrageBL, Korthalsen og 9 andre liker dette.

Kommentarer

En tråd i 'Nyheter og kunngjøringer' startet av HydroTekZ, 1 Mai 2018.

1. HydroTekZ
      HydroTekZ
      For å komme til spawn kan du bruke for eksempel MultiWorld og ta "/mw spawn" for å komme til world spawn, men dette krever du setter opp en Spigot server og installerer pluginen.

Har også lagt ut homes og warps, men dette må dere finne ut av selv (litt vel mer komplisert). Det finnes ihvertfall i denne filen: https://www.dropbox.com/s/a9cpq8zs0bm1hdd/warphome.sql?dl=1

Forumet kommer forresten til å taes ned en forhåpentligvis liten periode for å flytte hosting. Fint om dere om ønsker laster ned alt på forhånd.
    2. Tor_Laws
      Tor_Laws
      Oh noes
    3. Labbehanz
      Labbehanz
      ;( Hva med å sende pluginen allikavel? Jeg har litt sjennskap, og klarer det sikkert! ;)
    4. Copysus
      Copysus
      Bruh, tviler på at du klarer det, når du ikke kan skrive rett.
    5. Labbehanz
      Labbehanz
      Jeg har ikke bruk for hele pluginen, har bare bruk får økonomi-systemet, Block-protectionsystemet og venne-systemet.
    6. HydroTekZ
      HydroTekZ
      Det er mange plugins (36), og flere av de er avhengig av hverandre. Hvis du ikke klarer å lage egen økonomi plugin, blokkbeskyttelse eller venne-system så vil du nok ikke forstå deg på de.
      Tor_Laws liker dette.
    7. Tor_Laws
    8. Knitler
      Knitler
      Jeg tror mange hadde likt om du la de ut offentlig, evt solgte dem til en person, ettersom folk da kan starte sine egne norske servere med et allerede godt og oversatt system.
      Og det kan da ikke være så vanskelig å poste et par filer?
    9. uys123
      uys123
      Det er ikke sånn at man bare kan legge inn pluginsa inn i pluginmappa så fungerer alt sammen.
      BlueMan1000, Elisabeth og ImStanga liker dette.
    10. Knitler
      Knitler
      Nei, er det sant? :eek:
    11. Labbehanz
      Labbehanz
      Jaja, da for jeg bare kode selv. xD
    12. Labbehanz
      Labbehanz
      Hvis du bare legger en plugin i filen, og ikke editer i config.yml filen, so vil du bare se ut som en nybegynner.

Og egenprogrammerte config.yml filer er helt umulige og navigere gjennom...
      Sist redigert: 16 Jul 2018
    13. Skoooh
      Skoooh
      Takk for de 2 årene jeg fikk spille på serveren c:

Husker første gangen jeg joina Spillere våren 2015 som en skikkelig newbie x3 Min første setning i chatten var "Jeg er stuck", men så kom ElisabethN og redda dagen med "Skriv /s" xd
      Jeg fikk utrolig mange nye venner ved hjelp av både TS og tilfeldige sammentreff på Build :3 Takk til alle som orka alt styret mitt xd

Selv om jeg mista interessen for MC for 1 år siden og Spillere skal legges ned nå, kommer jeg alltid til å huske alle de fine minnene og alle vennene jeg fikk der! Takk også til staben som godtok meg som hjelper x3 Flotte tider xd

Ellers kommer man ikke til å se mye mer til meg lengere.. :/ Kos dere videre hva enn dere gjør med livet deres! ;]]
      Elisabeth, Tor_Laws, HydroTekZ og 2 andre liker dette.
    14. Knitler
      Knitler
      Det var ment ironisk.
      Tor_Laws liker dette.
    15. Tor_Laws
      Tor_Laws
      Nei, egentlig ikke, er du en utvikler og vet hva du driver med er det ikke altfor vanskelig...
    16. Labbehanz
      Labbehanz
      Jaja, men jeg vet ikke helt hvorfor Spillere mistet spillere, når andre Norske minecraft servere fortsetter å holder på, så er jeg helt målløs, Spillere har mye høyere verdier enn andre servere, ordetnlige stab medlemer, herlig spillsammfunn og osv, det var sikkert bare alle som spilte på Spillere har sluttet med minecraft, men hvem vet hva fremtiden bringer, jeg vil alltid huske de fine minnene med meg å vennene på Spillere, og jeg vil alltid huske de tingene jeg var bannet for... xD men Spillere vil alltid ha et del av mitt hjerte.

PS: Hvis noen trenger en utvikler så er jeg åpen, send en melding i PM.
      Sist redigert: 20 Jul 2018
    17. HydroTekZ
      HydroTekZ
      Nedlastingslenkene blir snart inaktive.
      Siste sjanse å laste ned.
    18. Jojo04
      Jojo04
      Men kan jeg spile med folk der?
    19. Tor_Laws
      Tor_Laws
      Nei.
    20. xXOdin2_0Xx
      xXOdin2_0Xx
      hei.. kan du sette opp serveren jeg hold på å prøve å bli admin var v.i.p og dette var den eneste online serveren jeg virkelig likta jojo greit at set er mindre folk men hallo alle servere får jo mindre spillere minecraft blir jo upopulert så gjir dere bare opp