Minecraft serveren legges ned

En tråd i 'Nyhetstips og forespørsler' startet av HydroTekZ, 1 Mai 2018.

By HydroTekZ on 1 Mai 2018 kl 14:26
  1. HydroTekZ

HydroTekZ Eieren
    Eier

Ble medlem:
    8 Jul 2013
    Likte mottatt:
    1.290
    Hei, alle medspillere!

Minecraft serveren vår har kommet til en slutt. Vi velger å legge ned serveren på grunn av lav aktivitet og manglende interesse fra staben.

Nedlasting av maps
    Du kan laste ned mappene og fortsette der du var på privat server eller singleplayer.
    Kreativ: https://www.dropbox.com/s/be2qreib3pu4q5w/Kreativ.zip?dl=1
    Survival: https://www.dropbox.com/s/azn18g8zcz5gt6c/Survival.zip?dl=1
    Build 1: https://www.dropbox.com/s/pcq0lwsib1jfi5b/Build 1.zip?dl=1
    Build 2: kommer snart

Sponsor ranks
    Det er dessverre umulig å returnere donasjoner ettersom de har blitt brukt til å betale utgiftene for serveren. Du godtok at vi ikke betaler tilbake donasjoner hvis serveren legges ned hvis du kjøpte noe, se bilde i spoiler.
    Dette er selvfølgelig veldig synd for de som kjøpte rank tidligere i år, derfor holder vi Build 2 oppe litt til.

Spillsamfunnet
    Verken nettsiden eller TeamSpeak legges ned. Nå sitter jeg igjen med en kraftig maskinvare som kan bli brukt til å hoste servere for andre spill, så det kan hende det kommer noe annet senere. For eksempel en modpack server eller ARK server.

BunnieKB, BrageBL, Korthalsen og 9 andre liker dette.

Kommentarer

En tråd i 'Nyhetstips og forespørsler' startet av HydroTekZ, 1 Mai 2018.

1. Norway_Unicorn
      Norway_Unicorn
      Dette blir super trist har aldri elsket en server så mye før:confused::(:(:(:(Skulle ønske bare build ble igjen:( Lite aktivitet var det men de som var der liker serveren ganske godt;)
      Rugsveen_123 liker dette.
    2. Erik
      Erik
      Hadde vært synd å la de egenkodede pluginsa gå bort, kanskje vært en idê og laste de opp også, så andre norske minecraft servere kan få et snev av noe bra i seg?
    3. HydroTekZ
      HydroTekZ
      De egenkoda pluginsa er komplisert å sette opp hvis du ikke vet nøyaktig hvordan de fungerer, og jeg har ikke tid til å lage brukerveiledninger for de eller gjøre de enklere å sette opp.
      Tor_Laws liker dette.
    4. Ole62
      Ole62
      Trist!

Takk for at du har lagt ut kartene.

Takk for all moro!
      Ole
      Sist redigert: 7 Mai 2018
    5. Rugsveen_123
      Rugsveen_123
      En liten ulempe med det gammle build kartet er at når du spawner så kan du ikke gjøre noen av dem standart mc kommandoene som.
      /time set ... og /gamemode ... også videre. litt dumt mener jeg da men.
      takk for at du har lagt ut karta hydro
    6. Eirik
      Eirik
      Hvis du ønsker å tillate "Cheats" kan du gjøre det ved å åpne verdenen din til "LAN" og sette "Allow Cheats" på. Tror dette må gjøres hver gang du åpner verdenen, noe som kan være litt tungvindt, men det er ihvertfall en løsning.
      Tor_Laws liker dette.
    7. BrageBL
      BrageBL
      Kunne det vært mulig for meg å få byggerverdenen? Har mye på den jeg vil ta vare på :)
      Edit: La ikke merke til at den var med i "Kreativ" filen
      Sist redigert: 19 Mai 2018 kl 23:44
    8. Rugsveen_123
      Rugsveen_123
      Takk Det skal jeg prøve
    9. Rugsveen_123
      Rugsveen_123
      Når det gjelder world borden så lurer jeg litt på hvor den ble satt sist på gammle build. slik at jeg ikke går meg vild.
    10. BuilderDream
      BuilderDream
      Trist og høre, har lagt mye tid på serveren og likte den kjempe godt! Håper bare at dere i stabben og dere spillere kan vere stolte av hva denne serveren har gjort og alle som har vert med på det. Kommer til og savne de gode spillerene og venner mann har fått gjennom tidene! Håper alle får noen gode år videre! Takk for alt!
      BlueMan1000, BrageBL, Makez202 og 2 andre liker dette.
    11. Baerheim_no
      Baerheim_no
      var ikke lett å finne min plass på build :(
    12. VarmKakao_
      VarmKakao_
      skjønte dette var lurt, serveren hadde ikkje så mye sjankse og leve lengre, var kjekt så lenge det varte da;)
    13. BuilderDream
      BuilderDream
      Noen som kanskje vil si hvor de kommer til og spille videre? hadde gjerne ønsket og møte dere igjen! ;)